بازی‌های کشورهای اسلامی| برنامه مبارزات 4 تکواندوکار ایران در روز نخست

23:39 - 17 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۱۸۰۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رقابت‌های تکواندو در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از فردا با حضور ۴ تکواندوکار کشورمان در قونیه آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بازی‌های کشورهای اسلامی از فردا سه شنبه ۱۸ مرداد ماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد. در همین روز نخست رقابت های تکواندو نیز آغاز می‌شود. در این دوره از مسابقات ۲۴۸ تکواندوکار از ۳۹ کشور با قضاوت ۳۲ داور به مدت ۴ روز به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران با ۱۵ تکواندوکار در ۲ بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود می‌رود.

در نخستین روز از مسابقات تکواندو، رقابت‌های اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار می‌شود که نسترن ولی زاده، ناهید کیانی، مهدی حاج موسائی و حسین لطفی نمایندگان کشورمان هستند.

وزن ۵۴- کیلوگرم مردان ۱۶ تکواندوکار حضور دارند. مهدی حاج‌موسائی با عطابایف از قرقیزستان رو به رو می شود و در صورت پیروزی در مرحله بعدی حریف برنده مالزی یا سنگال خواهد شد.

وزن ۵۸- کیلوگرم 19 تکواندوکار حاضر هستند. حسین لطفی در اولین دیدار با بن یونس از ساحل عاج مبارزه می کند و در صورت برتری حریف محسن رضایی از افغانستان خواهد شد.

در وزن ۵۳- کیلوگرم دختران، 17 نفر حضور دارند. ناهید کیانی در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده است. در دور بعدی باید به مصاف اولماتووا مونیسا از تاجیکستان برود.

در وزن 57- کیلوگرم دختران، 10 نفر هستند. نسترن ولی‌زاده در دور نخست با استراحت مواجه شد. در مرحله بعدی با کامیلا آیکوشوا از قزاقستان روبه رو می‌شود.

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تکواندو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *